پنج اصل ساده بازاریابی برای هرگونه فناوری

چکیده
اینترنت ، امر بازاریابی را برای آن دسته از کسب و کارهایی که با مشتریان و خریداران واسطه در ارتباط میباشند ، بسیار آسان نموده است در واقع میتوان گفت که اینترنت امر بازاریابی را نه تنها برای این عده از افراد بلکه برای هر کسی که بخواهد در این زمینه فعالیت نماید آسان نموده است .
اما با تمام این تکنولوژی های موجود و در دسترس جدید ما ، اغلب بازاریاب های مشتاق ما اصول اولیه بازاریابی را نادیده میگیرند هنر بازاریابی در طول سالهای کثیر ، آنچنان تغییری به خود ندیده است . در واقع بازاریابی یعنی ارتباط و تعامل بین دو طرفی که متمایل به انجام خرید و فروش با یکدیگر هستند .
فناوری در دو دهه گذشته به طور چشم گیری پیشرفت کرده است به این گونه که موجب تحول و انقلابی در چگونگی پرداختن هر کسی به امر کسب و کار و تجارت گردیده است . نقل و انتقالات الکترونیکی و یا به عبارتی خرید و فروشهای اینترنتی اگرچه میتوانند تا حدی مفید واقع شوند و کسب و کاری را بر عرصه عمل برسانند با این حال یکی از روشهای جامع و عمومی برای برقراری ارتباط میباشد . بازاریاب ها باید به اشخاصی که میخواهند محصولات خود را به آنها بفروشند بهاء دهند به عبارتی باید نسبت به آنها احساس تعهد داشته باشند .

5000 تومان – خرید


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *